Hoe zorg je dat je boodschap blijft plakken?
Hoe houd je – in een wereld vol afleiding – de aandacht van je publiek vast?
Hoe breng je een boodschap die niet alleen overtuigt, maar ook aanzet tot actie?
Een antwoord: storytelling

Workshops storytelling

Storytelling kan je leren.
Tijdens een interactieve workshop ontdek je de principes van storytelling en leer je het toepassen in jouw eigen communicatie.

Spreken met impact

Spreken met impact is niet enkel voorbehouden voor TEDx sprekers, CEO’s van niet nader genoemde tech bedrijven of acteurs met een Oscarbeeldje.

Wat leer je in deze workshop?

  • Wat storytelling is en welke impact het heeft
  • De basiselementen van een goed verhaal
  • De structuur van een verhaal
  • Do’s en don’ts bij storytelling
  • Hoe je storytelling in zakelijke communicatie kan gebruiken

Praktisch

Tot 6 deelnemers:
Duur: ca. 4 uur
Prijs: € 500

Meer dan 6 deelnemers:
Duur: ca. 7 uur
Prijs: € 900

Workshop boeken?

Vraag hieronder je workshop storytelling aan en wanneer je deze graag wil organiseren.