Workshop storytelling

Hoe zorg je dat je boodschap blijft plakken?
Hoe houd je – in een wereld vol afleiding – de aandacht van je publiek vast? 
Hoe breng je een boodschap die niet alleen overtuigt, maar ook aanzet tot actie? 

Een antwoord: storytelling

Storytelling betekent letterlijk ‘verhalen vertellen’. Het is een verzamelnaam voor een aantal verteltechnieken die je kan gebruiken in communicatie, die ervoor zorgt dat je een boodschap overtuigend en efficient overbrengt op je doelpubliek. Storytelling in zakelijke context zorgt ervoor dat klanten zich verbonden voelen met je onderneming en je merk.

Tijdens een interactieve workshop ontdek je de principes van storytelling en leer je het toepassen in jouw eigen communicatie.

Wat leer je in deze workshop?

  • Wat storytelling is en welke impact het heeft
  • De basiselementen van een goed verhaal
  • De structuur van een verhaal
  • Do’s en don’ts bij storytelling
  • Hoe je storytelling in zakelijke communicatie kan gebruiken

Praktisch 

Duur:

  • ca. 4.5 u voor max. 6 deelnemers (voor- of namiddag)
  • ca 6.5 uur vanaf 6 deelnemers

Prijs:

  • halve dag: € 699*
  • volledige dag: € 1500*

*incl. BTW